donderdag 30 november 2017

Malmok + De Zeerover en Gusto

Hoi , vandaag wederom wat later ons bed uit....Rita had wat liggen spoken de afgelopen nacht en zit weer wat onder de bulten...blijkbaar vliegt er wat rond in de slaapkamer wat het op haar voorzien heeft....dat hield haar maar mij ook wat uit de slaap..maar goed de zon schijnt weer volop dus maar wat later op pad.....omdat we toch laat waren het maar dicht bij huis gehouden en weer naar Malmok gereden....het was niet erg druk dus we hadden keuze genoeg om ergens te gaan zitten...weer regelmatig gesnorkeld en in de zon gezeten....Rita gaf aan dat het net iets teveel van het goede was....ik moet zeggen dat ik weinig last heb....maar ook wel regelmatig de schaduw opgezocht...




Ik had nog weer mazzel want een Trupiaal wilde nog wel even voor me poseren...het ijdele beest maar weer even vereeuwigd op de gevoelige plaat. Na bijna drie uren ( een record !) op Malmok te hebben gezeten zijn we terug gegaan naar huis....daar gedoucht en zo tegen vieren weer op pad gegaan om naar de Zeerover te gaan. We waren er gisteren al even langs gereden maar het was toen zo druk dat we het maar even hebben overgeslagen...nu was het rustig en konden we in alle rust onze vis en biertjes bestellen....het was weer heerlijk....we hebben zelfs de zonsondergang nog even afgewacht....hoop dat de foto's wat geworden zijn...









Later op de avond hebben we nog even bij Gusto gezeten en met Dick & Afra een drankje gedaan...een beetje bijgepraat en redelijk op tijd weer op huis aan.....de dag vloog weer voorbij....

Tot morgen, Ayo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten