maandag 20 november 2017

Finale Nascar Homestead International Speedway

Hoi, vandaag staat alles in het teken van de finaledag van de Nascar in Homestead. Nog 4 rijders maken kans op het algeheel kampioenschap. Ik had met Mitchel in 2015 al eens een finale meegemaakt en dat was zo goed bevallen dat we er dit jaar ook maar weer naar toe wilden. Alleen dit jaar niet met Mitchel maar met Rita. Ze was niet zo enthousiast maar ging toch mee..Top !




Ik kan heel veel tekst gaan typen maar foto' s zeggen misschien wat meer. We hebben in ieder geval de gedroomde winnaar in Martin Truex jr. gekregen. Ben ik blij dat ik vantevoren een cap van Truex heb gekocht!!  Heeft zeker geluk gebracht. Verder een vrij cleane en snelle race...Danica Patrick heeft haar auto nog even brandend voor ons geparkeerd ..dat was ook nog wel een dingetje.  Voor de rest verwijs ik maar naar de foto 's. We hebben een leuke, warme en lange dag gehad, morgen doen we het wat rustig aan.























Tot een volgend verslag maar weer...

1 opmerking:

  1. hoi lieve zus en zwager. wat hebben jullie weer veel beleeft en gezien. heb genoten van de verslagen en foto,s, en ja rita jij durft dat toch maar met een slang om je nek.malle meid. heerlijk weer ook daar. hier is het herfst en nat en koud. harry en ik zijn allebei grieperig. wat fijn dat het beter gaat met jou gezondheid erik. vandaag twintig november ben jij jarig rita. weer een jaartje jonger. lol.van harte gefeliciteerd en maak er een leuke dag van. dat zal wel lukken. morgen alweer vliegen naar aruba. snel gaat dat. goeie vlucht morgen. knuffels van mij en groeten van harry.

    BeantwoordenVerwijderen