zondag 12 november 2017

Lazy Sunday of toch niet...

Hoi,  vanochtend weer redelijk op tijd wakker na weer een onrustige nacht. Knie blijft onwillig en ontstoken. Wederom weer veel in de weer met para's , codeïne en naproxen. Het geeft wel wat verlichting maar het duurt mij allemaal te lang. Rita daarentegen slaapt als een malle maar daar doet een lichte slaappil zijn werk. Maar goed ik wilde sowieso op tijd wakker zijn en de afsluiting van de MotoGP zien. Kampioenschap viel in het voordeel van Marc Marquez uit. Wel handig om de Ziggo Go App op de IPad te kunnen gebruiken ( wel met een listigheidje ). Rita heeft o.a deze week een paar afleveringen van GTST kunnen bekijken. De F1 heb ik niet meer gekeken omdat we toen al onderweg waren, achteraf gezien heb ik daar niets mee gemist.



Het regende vandaag regelmatig en dat maakte onze keuze erg beperkt. Een wild Drive rijden is niet echt leuk met die condities. Dus maar even richting Posner Park. Ik wilde nog even kijken naar een andere simlockvrije telefoon. De Samsung die ik heb gekocht enige weken geleden voldoet niet, de batterij loopt in no time leeg en ik heb met de Amerikaanse Sim regelmatig geen bereik. En dat is lastig. Bij de Bestbuy even gekeken maar de goedkoopste die ze hadden was 150 dollar ex.tax. Dat vond ik toch een beetje teveel van het goede. Dus deze missie is nog niet geslaagd. Rita had nog wat leuks gezien wat kleding betreft bij de JC Penny....maar dat viel na een pas sessie ook tegen. Dus verder kijken....tijd zat nog.

We hebben de Petsmart nog bezocht een mega dierenspeciaalzaak. Ze hebben heel veel levende have, ik heb nog even bij de honden gekeken. Die worden bij hun aan nieuwe baasjes gekoppeld een soort mini asiel kun je wel zeggen. Na er geruime tijd te hebben gekeken zijn we richting Kissimmee gereden. Bij de autozone de onderdelen wezen halen. De waterpomp en de A-C blower waren aanwezig en daarna konden we verder op weg.


We hebben een korte stop gemaakt bij de outlets....maar een ding moet je dus nooit doen.....op een zondag bij slecht weer deze bezoeken. Te druk en geen parkeer ruimte voorhanden. De voor ons bezochte zaken hadden niets van onze gading en dus hadden we het vlot bekeken. Met een zere knie ben je zeer attent en gericht bezig....geen meter teveel gelopen.

We hebben aansluitend Disney Springs nog even bezocht en ons rondje gemaakt. De Disney Store, Christmas shop, Lego store en nog een broodje wezen halen bij de Earl of Sandwich. Dat was prima te doen.  ook zagen we nog ergens dat je met een betaalkaart een cupcake uit de muur kunt halen....hoe leuk! Onze avond hebben we afgesloten bij Tgi Friday waar we beiden een Bud light en een sparerib hebben gegeten. Dat was goed en lekker...we hadden er genoeg aan.....een plekje voor een dessert was niet meer aanwezig.












Binnen een 15 tal minuten later stonden we weer bij de villa en nu nog even uitbuiken en dadelijk maar weer naar bed. Ik post hier nog wat foto's van de villa.







Tot een volgend verslag maar weer,


2 opmerkingen:

  1. Een lekkere lazy sunday zo met een rondje Disney Springs, gezellig. De spare-ribs bij/van TGI zien er prima uit, ik krijg spontaan trek ;-)

    Mooie villa hebben jullie trouwens

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ondanks het minder goede weer toch een leuke dag. En handig dat je de ziggo go app kunt gebruiken. Dat is mij nog niet gelukt helaas. Veel plezier nog.

    BeantwoordenVerwijderen