maandag 6 november 2017

Groen Licht...en klaar voor vertrek

Hoi,


De afgelopen week was het nog even spannend. Door een extreme buikpijn en wat vervelende complicaties daarna, op een zondag bij de huisartsenpost beland. Iets wat we natuurlijk niet in de planning hadden, vooral de timing was geweldig. Niet dus. Gelukkig kon ik nog dezelfde week voor een darmonderzoek in het ziekenhuis terecht en lijkt het relatief mee te vallen. Licht staat op groen en we kunnen met medeneming van extra pillen ons gaan focussen op ons aanstaande vertrek.



Rita heeft de koffers al op het logeerbed uitgestald en is al zo'n beetje de boel aan het inpakken en ordenen. Ik houd me maar bezig met het opladen van de apparatuur, accu's, ipad, powerbanks en wat maar voor handen komt. Wat een kabels en bende neem je dan mee.....verder heb ik onze Amerikaanse Tomtom weer van een frisse update voorzien en er diverse adresgegevens in weten te kloppen.

In het vorige verslag gaf ik al aan dat we Animal Kingdom aan willen gaan doen, kaarten intussen besteld en een voucher ontvangen  en instructies waar we onze kaarten in het park op kunnen pikken. Verder de codes van het huis in Indian Shores al ontvangen en de laatste van de villa in Davenport zal me deze week worden gemaild en sinds gisteravond ( 5 november ) ook in ons bezit. We zijn er dus klaar voor!....aankomende week zal het in Nederland kouder worden met kans op nachtvorst....wat een heerlijk vooruitzicht is het dan om naar de warmte te mogen vertrekken.

Tis intussen al maandag geworden de dag van ons vertrek, we hebben vanochtend onze Sissy naar het pension gebracht. Ondanks dat we wel weten dat ze daar alle zorg en aandacht zal krijgen voelt het toch wel wat vreemd...je moet haar toch even een poosje uit handen geven. We hebben afgesproken zo incidenteel eens te bellen hoe ze het doet.



Vanmiddag reizen we af naar Düsseldorf, Mitchel en Sharon brengen ons. Ik denk dat Mitchel vandaag de gelukkige is v.w.b.. het rijden. Mijn knie is namelijk weer opgezet en ik strompel weer als een oude kerel. Kan er ook nog wel weer bij....later op de middag zullen we inchecken bij het Maritim Hotel en aansluitend gaan we nog even eten bij Bambus Garten. Een Mongools restaurant op loopafstand van het hotel. Dinsdagochtend gaan we al vroeg met een Hopper richting Parijs en van daaruit vliegen we door met een A380 naar Miami.













De volgende serie verslagen kunnen jullie vanuit het overzeese tegemoet kunnen zien.  Ik hoop dat jullie veel met ons mee zullen lezen......Tot Dan Erik & Rita.

6 opmerkingen:

  1. Veel plezier !! Hopen dat het meevalt met je knie ... groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel plezier vanuit een koud Yerseke
    Goeie reis

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel plezier en sterkte met darmen en knie....vervelend!
    Misschien wordt het in de warmte snel beter.....we duimen!����

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goede vlucht,fijne vakantie. We lezen weer gezellig mee

    BeantwoordenVerwijderen