zondag 3 december 2017

In afwachting van....

Hoi, maar ff een update van de zaterdag. Vandaag komen Marco & Hilly aan. Al op tijd een berichtje dat ze een uur later zouden vertrekken. Dit vanwege de mist....daardoor schoof de aankomsttijd ook weer op....maar goed...via de site van het vliegveld kon in dat mooi wat in de gaten houden.

Terwijl zij hoog in de lucht zaten deze kant op...en wij ook nog uren te gaan hadden eer we ze konden oppikken...maar weer ff plan de campagne gemaakt. Besloten toch maar weer ff lekker bij Malmok te gaan zitten.....we bleken bijna de enigen te zijn....zo rustig hadden we het nog niet meegemaakt. We hebben wat gezwommen en gesnorkeld....heb nog wat Arubaanse Kippen op de foto gezet...blijkt de Amerikaanse Bonte Scholekster te zijn....mooie vogels die druk bezig waren hun dagelijkse portie voedsel naar binnen te krijgen.




Na enige uren hadden we het wel weer gezien en zijn we terug gegaan naar het huis. Daar onder de douche gesprongen en zo tegen een uur of vier richting Cafe 080 gegaan om een bakkie kibbeling te scoren....het was gezellig en met wat andere gasten aan de babbel geraakt. Alles onder het genot van een koude cola...ahum...Polar bedoel ik....


In de tussentijd een berichtje van Marco gehad dat ze al geland waren voor hun tussenstop op Bonaire....toen ik keek bleek dat bericht al 45 minuten oud te zijn....dat schoot dus op...weer twee biertjes verder bleken ze geland te zijn op Aruba....18.30 en wij zaten nog in de kroeg....dus betalen en richting de airport.

We sloegen net bij de rotonde rechtsaf bij het vliegveld toen Hilly al belde.....ze stond net buiten om te roken....Marco mocht wachten bij de band om de koffers op te pikken...fijn dat ze er waren !! Het duurde nog een lange tijd voordat Marco zich liet zien.....zo'n beetje als laatste de koffers van de band.

Marco had contact gehad met de contactpersoon van het huis dat ze waren geland en dat we die kant opgingen....degene die opnam was verbaasd en had ze vandaag niet verwacht....hij moest even rondbellen....wij zijn in de tussentijd naar ons huis gereden om de boodschappen, bier , water etc. op te pikken. Dat was lekker koel en koud. Bij het huis van Marco/Hilly maar aan de buitentafel gaan zitten om te wachten wat er zou gebeuren.....alvast maar aan het water/biertje begonnen....maar er gebeurde bar weinig....Marco diverse keren telefoneren en niet opnemen...ik met de Arubaanse Sim idem...wat dwingende berichtjes verzonden....en na een uur wachten uiteindelijk een reactie...contactpersoon werkt in de horeca en was moeilijk te bereiken....sleutel van het huis lag ergens en na het afzetten van het alarm konden ze naar binnen.....



We hadden natuurlijk bere honger en ik heb via mijn telefoon 4 combo's bij YamiYami besteld en deze samen met Marco opgehaald. Na het eten en wat bijpraten daarna maar weg gegaan. Marco en Hilly hadden het wel gehad na de reis....en waren aan een douche en slapen toe....morgen pik ik Marco op want dan moet de auto gehaald worden bij More4Less.....

Vandaag, zondag begon de dag met zon maar al snel betrok het en kregen we een buitje over ons heen...dat hadden we niet gepland vandaag!!. Ik heb Marco opgepikt en samen met hem zijn auto opgehaald. Daarna is Marco op pad gegaan om zijn boodschappen te gaan halen....wat wij gaan doen weten we nog niet....hangt van het weer af....we gaan het wel zien....ook wij hebben nog wat te drinken gehaald...en een doosje budweiser gescoord....was in de aanbieding voor 50 gulden  ( 24 euro)...wat kun je daar blij mee wezen....






Op een gegeven moment kreeg ik een whatsapp van Marco of we thuis waren?...dat waren we !...hier ff een watertje en biertje gedaan en op een bepaald moment toch nog maar ff richting de High Rise...ik had een voorstel om bij Juan Valdez een Arequipe te halen...zo gezegd zo gedaan....van het een kwam het ander.....van daaruit maar ergens een cocktail drinken en aansluitend maar ff eten...we hebben weer een erg gezellige middag/avond gehad.....nu moe en voldaan dit verslag maar ff afmaken en morgen maar weer fris en fruitig op......Hilly wil graag dat ik nog ff vermeld dat mijn zonnebril in een prullenbak is gevallen....en dat dit weer zeer hilarisch was....ik vond het minder....hem er wel middels de zaklantaarn optie op de Iphone er uit kunnen vissen....kan hem namelijk niet missen.....alles op sterkte......




Tot morgen.....

1 opmerking:

  1. Mooi om te lezen wat jullie allen beleven..ik hoef niet te vragen of jullie het naar jullie zin hebben, dat kan ik n.l wel zien .groet,Anne uit Assen “wee je”

    BeantwoordenVerwijderen